Angelia Jolie nu este un bucătar strălucit

Posted by Publicat de Claudia Alexandrina On 02:08


Ziua recunoştinţei este în familia Jolie - Pitt o experienţă culinară: "Nu sunt un bucătar strălucit aşa că vom vedea ce se întâmplă" a povestit Angelina Jolie pentru "Bună dimineaţa America". "Încerc. Toată lumea mă ajută. Dar nu cred că cineva din familia mea ar vrea să prepar eu singură întreaga masă." Jolie, în vârstă de 32 de ani, şi Brad Pitt, în vârstă de 43 de ani, au trei copii adoptaţi, Maddox(din Cambodia), Pax(din Vietnam) şi Zahara(from Ethiopia) şi pe Shiloh, copilul lor biologic.

"De Ziua Recunoştinţei sărbătorim şi Festivalul Lunii, pentru baieţii mei care sunt din Asia, şi Kwanzaa şi multe alte sărbători " a spus Jolie. "Cu siguranţă încercăm să sărbătorim cât mai multe sărbători din toate culturile." Când a fost întrebată dacă o să-o invite pe verişoara abia descoperită, Hillary Clinton, Jolie a glumit "Era un zvon că brad şi Obama sunt rude." Jolie a apărut la GMA pentru a promova noul său film Boewulf în care interpreta rolul pentru mama lui Grendel, un personaj diabolic din care Jolie s-a inspirat în mod ciudat. "Mi-a plăcut faptul că era o mamă care ar face orice dacă cineva i-ar distruge fiul" a zis ea. "Latura mea maternă s-a conectat cu ea şi mi-a plăcut că asta a fost motivaţia ei".

0 comentarii

Trimiteți un comentariu