Fresh cu mure şi iaurt

Posted by Publicat de Claudia Alexandrina On 14:42


Nu sunt sigură dacă ai putea numi asta o reţetă...e mai mult o combinaţie pe care am încercat-o, a ieşit foarte bine şi m-am gândit să o postez. Mi-am făcut singură topingul de granola, dar câteodată mai cumpăr şi gata făcută. Acest "pahar" sănătos face un mic dejun ideal.

Ingrediente:
- câteva mure(niciodată nu am măsurat câte pun, vorba mamei, o gospodină bună pune ingredientele după ochi)
- 500 ml iaurt de vanilie (fără grăsime dacă nu vrei să iei în greutate)
- toping de granola
- 1 cană ovăz
- 2 linguri zahăr
- 1 lingură de miere
- 1 lingură ulei

Mod de preparare:
Amestecă ingredientele pentru topingul de granola: ovăzul, zahărul, mierea şi uleiul. Împrăştiile pe un "cearceaf" din prăjituri. Coace-le la cuptor la 300 grade C pentru 30-40 minute până când capătă o culoare aurie(amestecă-le la fiecare 10 minute).
Pune într-un pahar un strat de mure, apoi adaugă iaurt. Adaugă topingul de granola.

0 comentarii

Trimiteți un comentariu